keskiviikko 22. toukokuuta 2013

Työteliäs ilta

Minulla on muutama sellainen vakiasiakas, jonka otan vastaan meille kotiin. Johtuen tietysti siitä, että ollaan tunnettu jo kauan, mutta heille pitää sitten varata myös aikaa, kuten eilenkin.
Pike oli tilannut 50v kortin autoilevalle miehelle ja oli tulossa sitä hakemaan. Olin tehnyt tällaisen kortin yhdeksi vaihtoehdoksi
Arvasin kyllä, että ei se siihen pääty ja eikä kyllä päättynytkään. Pikellä on hauska tapa kysellä, että mitä muuta kivaa sä olet tehnyt? Ja niin mä sitten näytin laukkukoruja tupsuilla ja niistä tehtiin sitten siltä istumalta hänen näköisensä versio. Vaativa asiakas, kaikella kunnioituksella.
ja siinä mun kasatessa tuota korua, hän ehti katsella mun kaikki 12 laatikkoa metallikoristeita ja niin tehtiin vielä parit korviksetkin pöllöfanille.
Samaan syssyyn sitten ilmestyi se toinenkin asiakas hakemaan tilaustaan ja mulle jäi vielä vähän tekemistä hänellekin, joten siitä myöhemmin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, niitä on aina kiva lukea. Jätäthän oman blogisi tiedot, että pääsen vastavierailulle.