sunnuntai 19. heinäkuuta 2009

Laiskottelua


Tänä aamuna Riiviö kysyi multa, että miksi me laiskoteltiin eilen? Mä katsoin hiukan pitkään, kun en meinannuut tajuta koko kysymystä. Siis me siivottiin aamusta pari tuntia, sitten mä yritin ottaa päiväunet, mutta puhelin soi ja eihän siitä tullut mitään eli päätettiin mennä ruokakauppaan. Olin unohtanut radion valmiustilaan ja autosta oli akku tyhjä, mutta sainpahan nyt sitten kaapeleillekin käyttöä, omaan tarkoitukseenkin siis. Ostin meinaan kaapelit entisen ritsani aikaan, mutta en koskaan tarvinnut niitä siihen, mutta kavereille olen antanut virtaa yhden jos toisenkin kerran ;-D


Mutta siis huviajeluhan ei näillä bensan hinnoilla ole millään muotoa kannattaavaa, joten käytiin Itiksessä moikkaamassa tyttöjä... ja siis Itiksen Sinellin helmihylly on kuin magnetti. Se on hienosti järjestetty värien mukaan ja mä aina sorrun siinä kohtaa. Varistossa on paljon helpompi kulkea ohi ;-D


Ostin myös kokeeksi Beadalonin flexibility vaijeria, hopeisen värisenä. Tämä vaijeri on 7 kierteistä, mutta hopean väri tosi kaunis. Kuten huomaatte, ruskeat helmet ovat heikkouteni. Uutuuksia ovat nuo vasemmassa alareunassa olevat, niitä oli aika montaa eri väriä.


Photobucket


Silti tämän jälkeen muistettiin kyllä käydä ruokakaupassakin ;-D ja tämän jälkeen tultiin kotiin värjäämään hiukset ja kulmat ennen saunaa. Siis askarrella en tosiaan eilen oikeasti ehtinyt, mutta missä välissä mä laiskottelin?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, niitä on aina kiva lukea. Jätäthän oman blogisi tiedot, että pääsen vastavierailulle.