torstai 17. heinäkuuta 2008

Terveisiä Jyväskylästä



Lähdin eilen Jyväskylään tätini luokse. Pysähdyin Jämsässä katsastamassa uuden Papruksen ja ostinkin sieltä jotain pientä

Tosin vaikuttaa siltä, että kävijöitä on ollut muitakin, kun hyllyt huutivat tyhjyyttään.

Tottakai olin ottanut yhteyttä jo aiemmin Jyväskylän askartelijoihin, että mahtavatko olla maisemissa? Olen heitä käynyt tapaamassa aikaisemminkin ja hyväksi porukaksi todennut, joten ilman muuta joukkoon mukaan. Voin siis suositella myös muille ja arkailla ei tarvitse lainkaan. Sovittiin tapaaminen täksi aamuksi klo 10 ja mä kurvasin ihan ensin tänne...

Näitä ostoksia en sitten näytäkkään...
mutta sieltä sitten pääkallopaikalle Sarin kotiin. Meitä kerääntyi sinne Pipaiita, Miijja ja Taru76 minun ja Sarin lisäksi.
Saatiin pöytä täyteen tavaroita

Ja siis meidän ryhmä


Miijja näytti minulle näiden Stampcapes -leimasinten käyttöä ja väritystä. Miijjan loistava ohje värityksestä täällä. En ehtinyt itse testata, mutta siis homma tuntui oitis loistavalta. Lisäksi Miijjalta sain käytännöllisen vinkin eli et välttämättä tarvitse stumppeja levittäessäsi pellavaöljyä tai vastaavaa, vaan voit käyttää topsy-puikkoja. Kannattaa ainakin kokeilla, jos ette muuten usko.

Tämän jälkeen lähdin vielä keskustaan, kun olin luvannut käydä Askartelupuoti Piassa ja Sinooperissä Wiiksin kanssa. Löysin myös Pian puodista jotain pientä, kun tämän ei pitänytkään varsinaisesti olla mikään hankintamatka, mutta siis ihan vaan nämä leimasimet

Tuo maapallo oli alekorissa.
Ja toisenkin alekorin kävin läpi, Sinooperistä nimittäin löysin nämä

Eli siis taas, kun halvalla saa ;-D

Mutta suuret kiitokset tytöille tästä päivästä. Ainakin minulla oli suuremmoisen hauskaa ja ehdottomasti otetaan uusiksi joku toinen kerta. Olisin siis viihtynyt kanssanne pidempäänkin, joskin nyt jään odottamaan niitä teidän taideteoksia suklaaperhosista...


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, niitä on aina kiva lukea. Jätäthän oman blogisi tiedot, että pääsen vastavierailulle.