perjantai 4. heinäkuuta 2008

Reissu Sysmään kirjakyläpäiville



Aamusella startattiin Lahdesta Sysmään ja perillä tapasin ennalta sovitusti Hilun ja Marlin. Me vallattiin erään kahvilan pöytä ja tytöt saivat leimata mun uusilla leimoilla, joita Ruotsista toin.


Meillä oli minusta varsin mukava tuokio, mitä nyt velipoika hoputti
lähtemään. Ehdittiin kuitenkin ihan kivasti yhtä sun toista.
Hilulta sain patalappuja (olin näitä pyytänyt)

ja Marlilta lehmäaiheisen keittiöpyyhkeen, joka sopii mun vihreään keittiöön hienosti


Kiitoksia!

Me käytiin sitten vielä ihan keskenäänkin
Lahjatavarapuodissa lähtiessä. Siinä toimii samalla kahvila ja hyvä
kahvila olikin tämä Hilta & Hulta. Korvapuustit oli isompia kuin
mun nyrkki ja aivan ihanan makuinen.

Tuolta voi myös jatkossa käydä ostamassa minun korttejani ;-D Tästä siis kehkeytyi työmatka vahingossa.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, niitä on aina kiva lukea. Jätäthän oman blogisi tiedot, että pääsen vastavierailulle.