sunnuntai 20. heinäkuuta 2008

Mini ompelukone


Olin Riitan kanssa jutellut ompelukoneen käyttöä korteissa ja mä muistelin mulla olleen joskus sellainen minimalli, jonka lupasin etsiä Mammalla ollessani. Kun tapasin Wiiks:n JKL:ssä ja olimme sopineet leimakuvien vaihdosta, niin ihan nolotti, kun olin omat leimakuvani vaan sullonut muovitaskuun ja sain tilalle tällaisen kauniin ommellun taskun.

Hitsi, kun kuvassa ei käy kuinka kauniisti tämä on koneella ommeltu kasaan ja todella suoraan. Siihen taitaakin sitten kaatua meikäläisen kokeilut ;-D
Mutta löysin kuin löysinkin mini ompelukoneen Mamman avustuksella.

Joskin onhan mulla myös tavan kone, johon saatan siirtyä, koska tämän kanssa on vielä vaikeampi ommella suoraan. Näitä mini koneita saattaa olla yhdellä jos toisellakin varastossa, koska näitä on joskus saanut kylkiäisenä jostain postimyynnistä.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, niitä on aina kiva lukea. Jätäthän oman blogisi tiedot, että pääsen vastavierailulle.