lauantai 31. toukokuuta 2008

Auton vaihdosta...



Mä oikeastaan tarvitsisin isomman auton ja olen nyt miettinyt farkun ostoa. Kuitenkin minusta on varsin ärsyttävää mennä autokauppaan, kun kai ne katsoo päältä ettei tuolla ole rahaa kuitenkaan ja minut jätetään huomioimatta.
Itse suunnittelin, että menen autokauppaan, otan mittanauhan mukaan ja alan kaatamaan farkuista penkit nurin ja katson kuinka pitkä on takaosa sen jälkeen. Tämä on nyt kuitenkin ollut ihan mietintä asteella, kun en tiedä oikein minkä merkkinsen auton edes haluaisin. Tai siis tiedän kyllä, että mitä en halua, kuten (ei pidä loukkaantua, jos kyseisen merkin omistaa) Saab, Volvo, Renault, Peugeot, Citroen, Lada...
Sitten mulla on pyörinyt mielessä, että kun me Ruotsiin messuille lähdetään, niin paremmin mahduttaisiin johonkin muuhun autoon kuin mun Puntoon.
Tällainen auto löytyi tänään mun keittiön ikkunan alta...

Mitäs tytöt tykkätte, jos mä valitsisinkin tämän? Mahtuisin hyvin markkinateltan ja muiden tavaroiden kanssa ;-D

Ja Maijulle vielä näytille turkoosi puhelin,

joka on oikeasti Riiviön ja siihen kuuluisi nuo minun puhelimen näppäimet. Eli Riiviön puhelimen mukana tuli turkoosin ja shamppanjan väriset kuoret. Minun puhelimen mukana tuli mustat ja pronssin väriset kuoret ja me vähän säädettiin. Tämä on Nokia 2600 eli ihan halpis puhelin, mutta meillä ei ole kännyköillä koreiltu ennenkään. Mä haluan maksaa puhelimeni kerralla, varsinkin kun oman jälkikasvuni tunnen ja hänen halunsa vaihtaa puhelinta kuukausittain. Omaani käytin yli 2 vuotta ja nyt sentään jouduin ottamaan kameran, vaikka sitä vastaan olen ollut pitkään.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, niitä on aina kiva lukea. Jätäthän oman blogisi tiedot, että pääsen vastavierailulle.