lauantai 3. toukokuuta 2008

Myyrmäen maalaismarkkinoista



Siis tämän päivän osalta on markkinat ohitse, olen juuri saapunut kotiin. Päivä oli kaunis ja lämmin, huomenna selviää että kuinka pahoilla palovammoilla selvisin tästä päivästä. On mun aurinkorasvassa suojakerroin 25, mutta sekään ei ainakaan viikko sitten riittänyt ja nytkin kipottaa naamaa ihan mukavasti.

Kun olin 10 - 13.30 koristelemassa kakkuja, niin moni oli käynyt kyselemässä minua ja todella ikävää, etten teitä ehtinyt nähdä. Olen tietysti huomenna paikalla 9-16, mutta viitsittekö lähteä uudelle kierrokselle, se on ihan teidän päätettävissänne oleva asia. Ja niille, jotka mahdollisesti tulevat vasta huomenna moikkaamaan, niin paikkani on Ravintola Chico's:n ja parkkipaikan välissä.

Nyt kun olen kiertänyt jokuset markkinat ja monissa paikoissa ollut samojen myyjien kanssa, niin väkisinhän sitä tutustuu päivän mittaan myös naapuriin ja jo katosta ja pöytiä aamulla valmiiksi laittaessa saa apua puolin ja toisin. Huomenna mä lupasinkin tarjota meidän naapureille voileipäkakkkua aamupalaksi, kun ehdin yhden kakun tehdä meille evääksi näin pyhäpäivän kunniaksi. Tietysti miehiähän ne naapurit on, joille kakkua Minnan kanssa tarjotaan ;-D


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, niitä on aina kiva lukea. Jätäthän oman blogisi tiedot, että pääsen vastavierailulle.