torstai 1. toukokuuta 2008

Hyvää vappua!!


En varsinaisesti askarrellut eilen illalla, kun eräs kaverini tuli käymään simalla. Hän toi meille omatekoiset munkit ja mä olin tehnyt siman, että siinähän sitä. Mä väsäsin sitten samalla korttipusseja taas laatikollisen varastoon ja illalla ajoissa nukkumaan.
Meinaan kohta lähden satamaan. Riiviö lähtee Mamman, Papan ja Enon kanssa Riikaan ja tulee vasta sunnuntai-iltana kotiin. Mä en päässyt mukaan, kun huomenna on työpäivä.
Riitta ystävällisesti lähetti linkin, että tuliaisia minulle voisi Riiviö käydä katsomassa... käsintehtyjä papereita ja paperitavaroita löytyy osoitteesta Marijas iela 13. ja oikea askartelukauppa on Vunder, jonka osoite on Atlasa iela 7a.
Saas nähdä, että kumpaan Eno jaksaa lähteä...
 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, niitä on aina kiva lukea. Jätäthän oman blogisi tiedot, että pääsen vastavierailulle.