perjantai 23. toukokuuta 2008

Testing


Mun on kanssa pitänyt kymmeniä kertoja testata Riiviön ProMarker- ja Touch-kyniä, mutta vasta eilen illalla sain siihen oikein luvan. Meillä on siis molemmilla ne omat tärkeät jutut, joihin ei kosketa ja joita ei tarvitse jakaa. Riiviön päätöksiä olen yrittänyt kunnioittaa vaikkakin mä saan osallistua noihin kyniinkin ainakin maksajan ominaisuudessa.
Tässä siis minun ensi kokeiluni kyseissitä tusseista

ja toiste en kyllä niitä käyttööni ruinaa. Ei yhtään ollut mun juttu, liian kovan työn takana koko värittäminen eikä lopputulos miellytä minua. Tosin tulinpa samalla huomanneeksi, että meiltä puuttuu harmaa, vaikka luulin jo kaikkien värien olevan täällä.

Tässä sama kuva Distresseillä

ja tämä on sitten minusta parempi väritykseltään ja nopeaa kuin mikä.
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, niitä on aina kiva lukea. Jätäthän oman blogisi tiedot, että pääsen vastavierailulle.