lauantai 26. tammikuuta 2008

Terveisiä Tampereelta


Siis aamulla starttasin kotoa matkaan hiukan ennen klo 7, kun piti tankata auto ja Maijulla lupasin olla 7.15, mutta olin jo 7.13 ja helillä olin 7.30. Turengissa kävin syömässä aamupalaa ja jätin Riiviön kyydistä. Papruksen edessä oltiin 9.56, jonne jätin siis Maijun ja Helin. Itse suunnistin TAYS:n serkkuani ja etenkin vauvaa katsomaan.
Tässä siis "uuni tuore" sukulainen valokaapista

11.30 ehdin sitten Paprukseen takaisin, missä Maiju kuvasi Cricut:n esittelyä videolle mua varten, kun en ihan ehtinyt alkuun mukaan.

Tällä voi siis tehdä vaikka mitä, huh huh vaan koko vehjettä. Video täällä.
Äkkiä mä kyllä olin juonessa mukana, joukkoon sulauduin tosi näppärästi. Juttua meillä olisi riittänyt taatusti vaikka kuinka pitkään, mutta aikani oli kuitenkin rajallinen... Tosin en tullut kaikkien nimiä edes kysyneeksi, kun esittelyt oli jo suoritettu.
Ostoksia tien hiukan...

Kivoja kuviopapereita K&Companylta 36 kpl:n vihko, paperien koko 12x12". Paperit ovat siis kaksipuolisia ja minusta vihko oli edullinen. Ostin myös pyöreitä korttipohjia kuorineen, parit A3-kokoiset kartongit ja maton Bigshottiin, jotta voin kohokuvioida. Tai mulla on sellainen jo, mutta omani on kärsinyt kovia ja siinä on halkio. Ostin siis varalle, kun Tarulle lähetin sen aiemmin varalle ostamani ;-D Tiinakin oli piipahtanut Papruksessa, mutta ei ehtinyt meitä moikata, kun oltiin alakerrassa eikä meitä myymälän puolelle näkynyt.

Kotiin lähdettiin 13.55 ja matkalla pysähdyttiin syömään tänne

ja Turengissa saatiin jälkkärit ja Riiviö takaisin kyytiin. Rankka reissu, mutta varsin antoisa. Ehdottomasti kiitoksia järjestäjille ja kaikille mukana olleille tästä päivästä. Oli kiva saada kasvot tuttavuuksille. Minne lähdetään seuraavaksi??



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, niitä on aina kiva lukea. Jätäthän oman blogisi tiedot, että pääsen vastavierailulle.