lauantai 19. tammikuuta 2008

Linjalan myyjäiset/kirppis


Laitan teille hiukan kuvaa erilaisista tuotteista, mitä myyjäisissä oli ja on vielä huomenna tyrkyllä. Tosin kirppispöytiä en tähän kuvaa, kun käsillä taitaminen on se, jonka minusta pitää saada enemmän huomiota...
Mä vallan ihastuin näihin kuivakukka-asetelmiin, etenkin noihin viuluihin


Puusuutarin kapustapajan tuotantoa


Neulottua

ja mun kulmapöytä edestä


Ainoastaan keli oli mitä kamalin. Onneksi mä sentään olen sen tupakan jättänyt, koska en olisi tällä kelillä viitsinyt edes ulos mennä savuille ;-D
Tällaisissa myyjäisissä on minusta hyviä puolia markkinoihin verrattuna. Ensinnäkin tietenkin nämä sisätilat ja vesiklosetti. Lisäksi me kaverini Minnan kanssa paistettiin meille patonkia uunissa (huom. meillä oli tytöt mukana) ja mä olin laittanut kinkkukiusausta.
Markkinoilla yleensä pitää kärvistellä bajamajassa (mä kärsin lähinnä käsienpesusta, vaikka kannankin mukanani vesikannua, että saan kädet pestyä), ilma voi olla vaikka mikä ja ruokana on leipää ja ostaen saa jotain lämmintä.
Tietysti asiakkaita on helpompi haalia markkinoille, koska mainostamisen on tehnyt jo joku muu, mutta kyllä mekin tätä mainostettiin lehdessä ja lähikauppojen ilmoitustauluilla.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, niitä on aina kiva lukea. Jätäthän oman blogisi tiedot, että pääsen vastavierailulle.