sunnuntai 6. tammikuuta 2008

Kukkaron kehys


Siis tänään olen aamulla paistanut vohveleita kavereille, seuraava satsi sai suklaamuffareiden ohjeella piirakkaa ja päälle vaniljakastiketta. Kolmansien kohdalla jo meinas usko loppua, että mitä nyt tarjoan, mutta me Riiviön kanssa äkkiä tehtiin pientä naposteltavaa ja koristeltin suolakeksejä ja kaveriksi hedelmäsalaattia purkeista. Tanssattu on kans urakalla...
Jos tämän lisäksi joku olisi vielä sanonut, että älä ala tehdä penaalia kukkaronkehyksiin, niin olisin saattanut uskoa, mutta kukaan ei sanonut ;-D
Mun kasvatukselliset perusteet on tähän asti olleet uhkailu, kiristys, lahjonta ja katteettomat lupaukset. Nyt olen alkanut luopumaan noista katteettomista lupauksista... eli Riiviölle olin luvannut, että se saa uuden penaalin kouluun. Mamma ei sitä mun pyynnöistä huolimatta ollut tehnyt ja mähän en osaa edes ommella. Kaivoin kuitenkin ompelukoneen esiin ja se ei toiminut. Se ruttaa nyt langat sinne alakoteloon ja epäilen vahvasti, että käyttäjässä on vika. Meinaan, jos mä kerran vuoteen kaivan koneen esiin, niin saatan unohtaa jonkun jutun...
No mä sitten äreissäni ompelin sen pussukan käsin, mutta kuinka ihmeessä se laitetaan kiinni? Sitä ei mun pieni pääkoppani tajua millään. Olen yrittänyt rutata kehystä jos millä lailla kiinni, mutta aina vaan mulla on kangas tiellä ja siitä ei tule mitään. Siis nyt mä ymmärrän miksi ne pussukat on niin kalliita, jollain muullakin taitaa mennä hermo sen systeemin kanssa. Joka tapauksessa mä menen nyt nukkumaan ja neiti menee kouluun ilman uutta penaalia.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, niitä on aina kiva lukea. Jätäthän oman blogisi tiedot, että pääsen vastavierailulle.