tiistai 13. helmikuuta 2007

Ystävänpäivälahja Say:ltä



Ja taas laittaa SAY mut juoksemaan paketin perässä postiin, väittäisin kyllä, että nautit tästä!!!!
Onneksi tänään mulla on muutenkin asiaa postiin, vaikka menisinhän mä sinne juoksu jalkaa muutenkin ;-D
Kuvasin nämä niin kuin mä ne sain, vaikka työlästä olikin repiä kaikki ne teipit auki...
Ensin paljastui kuori ja lehmä avaimenperä, vai oiskohan tämä sonni?

Ja sen jälkeen tämä paketti (oliko pakko vielä laittaa paperiin?)

Kuoresta paljastui ihana kortti

ja paketista lehmä muki, vaikkei vielä ollutkaan ystävänpäivä, niin en jäänyt odottekemaan.

Mukista vielä kurkkii lehmä

Taidan huomen aamulla kaakaot tästä hörppiä, mä kun olen vielä niin pieni etten ymmärrä kahvin enkä oikeastaan teenkään päälle mitään.
Mutta mitenhän tämän parhaiten muotoilis... KIITOS SAY!!!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, niitä on aina kiva lukea. Jätäthän oman blogisi tiedot, että pääsen vastavierailulle.