lauantai 10. helmikuuta 2007

Halukkaita ATC -vaihtoon?


Mietin tuolla reissussa tänään, kun koko päivä meni, että voisin toimia
ATC-vaihtoemona ja vaihtoon osallistuu 10 ihmistä. Jokainen tekisi 9
kpl ATC korttia aiheesta ystävyys ja toimittaisi kortit minulle. Kun kaikkien kortit ovat tulleet, niin lähetän kaikille sitten oman 9 ATC-kortin sarjan.
Vaihto on täysi!!

Säännöt olisivat seuraavat:

  • Mukaan
    otetaan 9 ensiksi ilmoittautunutta minun lisäkseni. Ilmoita
    halukkuutesi swappiin kommenteissa sähköpostiosoitteen kera.
  • Jokainen tekee 9 kpl korttia aiheesta Ystävyys.
  • Kortit postitetaan minulle maanantaihin 26.2.2.2007 mennessä, mukaan on liitettävä palautuskuori postimerkkeineen (kirjoita valmiiksi oma nimesi ja osoitteesi palautuskuoreen).
  • Kun kaikki kortit ovat saapuneet, postitan jokaiselle 9 kappaleen sarjan.
Swapissa mukana:
1. Taava (valmiit)
2. Maiju (saapuneet)
3. Tiina (saapuneet)
4. Sanna (saapuneet)
5. Ansku (saapuneet)
6. Sari (saapuneet)
7. Kirsi-Marja (saapuneet)
8. Merisini (saapuneet)
9. Ingridha(saapuneet)
10. Maisa (saapuneet)

Olen lähettänyt kaikille sähköpostia, ilmoittakaa, jos joku ei ole saanut.

ps. Maiju, mä lainasin tekstiä sulta ;-D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, niitä on aina kiva lukea. Jätäthän oman blogisi tiedot, että pääsen vastavierailulle.