perjantai 2. helmikuuta 2007

Bambupaperia ja muita ostoksia



Mä olen hyistellyt tätä vaalean punaista paperia pariinkin otteeseen, mutta Maiju ei ollut just tästä sävystä kiinnostunut, meillä siis pieniä eroavaisuuksia löytyy hankinnoissakin. Tänään sitten päätin, että mä ostan sen kuitenkin.

Ja sinällään huvittavaa, että kielsin Tarangelia lähtemästä tänään shoppamaan, niin mä vielä ostin nämä kirjat Suomalaisen ale alesta, jossa siis vielä alennetuista kirjoista sai - 40%. Mähän olen kuin Sulo Vilen, että kun halvalla saa...

Tosin mä en ole mikään neuloja tai virkkaaja, just saan neuloen oikeaa ja nurjaa, mutta kuvioista ei hajuakaan ja virkaten sama, et perussilmukat menee ja siinä se. Tosin en ole sukkaa kummempaa koskaan tehnytkään, mutta jos viimeistään eläkkeellä ;-D
Lisäksi ostin myös 100 kpl pahvisia kakkualustoja, sellaisia kuvioituja, pyöreitä halkaisijaltaan 28cm. Niistä näette sitten kuvan, kun olen tehnyt kakun päälle...


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, niitä on aina kiva lukea. Jätäthän oman blogisi tiedot, että pääsen vastavierailulle.