lauantai 29. elokuuta 2009

Olihan päivä ;-D


Askartelukirppikselle aamulla suunnattiin ajoissa, oltiin paikalla klo 8.00 ja tavaroita kantamaan. Mulla oli pari pöytääkin autossa ja 2 kassiakin. Ehdin siinä oman pöydän laiton lomassa tutkia ne uudet stanssitkin uudemman kerran ja varata omani. Mä valitsin vaan tämän ja tämän... tuplana ,-D


Kirppiksen auettua ensimmäiset asiakkaat tässä



Jonoa en nähnyt, mutta äkkiä koko tila täyttyi ihmisistä ja mä en ehtinyt sitten enää kameraa käyttää. Lisää kuvia on esim. Maijun blogissa, muita en ole ehtinyt vielä katsoa.


Kiitoksia kaikille myymään tulleille ja tietenkin asiakkaille. Vaikka jäikin kotiin kannettavaa, niin silti olin tyytyväinen päivään. Toivottavasti muutkin.


Vähän hankitojakin tuli tehtyä...sellaiset täsmäostot.



Nyt on sikaa ollut puheissa, että tämäkin piti saada ;-D



Ja kaiken tämän jälkeen mentiin tapaamaan Jehkoa ja hänen perhettään, pienet synttärit meidän kolmen kesken eli Jehko oli siskollaan käymässä. Alkuun lahjojen vaihtoa... Mä en Jehkon lahjuksia kuvannut, mutta ehkäpä hän tekee sen itse palattuaan kotiin... voinen kuitenkin paljastaa antaneeni lahjaksi koruaskartelun perustarpeet... ettei tartte sanoa työvälineiden puutteen takia olevansa koruja tekemättä ;-D


Ja ei Jehkokaan pekkaa pahempi ole... sain ihan työvaatteen Rauman tapaamista varten



mutta paidan teksti sopii muhun kuin nenä päähän... joskin  tämä teksti oli liikaa, mikä löytyi saamani kynän paketista



Tämä kelpaisi vaikka blogitunnustukseksi, mutta mä kun en niitä jaa enkä vastaanota, niin jääköön tekemättä. Muut jutut ovat jo omilla paikoillaan... Kiitoksia Jehko, tiedät kyllä!!! Oltaisiinhan me parannettu maailmaa taas vaikka kuinka pitkään.


Sen verran otti päivä kuitenkin murtuneen varpaan päälle, että nyt särkylääkettä ja maate. Huomenna uusin voimin, uusiin kujeisiin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, niitä on aina kiva lukea. Jätäthän oman blogisi tiedot, että pääsen vastavierailulle.