torstai 25. kesäkuuta 2009

Minun lomapäiväni ;-D


Muutamat ihmiset ovat ihmetelleet, että kuinka mä olen viitsinyt vaihtaa lomapäiviäni työpäiviin Sinellissä, joten päätin kuvien kera näyttää kuinka erilainen voi jokainen päivä olla ;-D


Tämän aamun aloitin Riiviön kanssa jo klo 8.00, vaikka Itiksen liikehän avataan klo 10.00. Meidän tehtävänä oli kasata 3 hyllyä ja ihan vaan asiakastyytyväisyyden takia mentiin ajoissa... minä ja mun ärräpäät ;-D Oltiin hyvä tiimi Riiviön kanssa, mutta ei hän silti meinaa jatkossa lähteä mun kanssa hyllyjä kasailemaan. Outo juttu!


Photobucket


Vähän samaan tapaan aloitin silloin viikkoni ennen taitopäiviä eli ensin kasailtiin pöydät ja hyllyt ja vasta sitten tuotiin myytävät tavarat. Tosin sen jälkeenhän sainkin leimailla muutaman päivän ihan onnessani ;-D


Tänään siis työt oli tehty klo 11 eli tänään ei ollut minun vuoroni seistä kassalla palvelemassa asiakkailta, vaikka toki sitäkin olen tehnyt pari edellistä päivää. Voitiin hiukan shoppailla töiden jälkeen ja tutkia uutuuksia, joita eilen esille laitettiin


Korunosia... aivan ihania


Photobucket Photobucket


varsinkin nämä isot korvakorun koukut


Photobucket


ja nauhaa ja perhoshaaraniittejä


Photobucket Photobucket


ja rusettejakaan ei tarvitse enää itse tehdä, jos ei halua.


Photobucket


Nämä siis kuvattu Itiksen Sinellissä Riiviön toimesta, en ostanut ihan kaikkia ;-D


Mutta nyt uimaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, niitä on aina kiva lukea. Jätäthän oman blogisi tiedot, että pääsen vastavierailulle.