tiistai 9. kesäkuuta 2009

Leksandin reissua odotellen


Taas olen tänäkin vuonna menossa Papperskraft-messuille Leksandiin, Ruotsiin. Minun kanssani lähtee aika moni askartelija... ja tiedän toisenkin porukan eli pienessä, 11 huoneen Hotel Leksandissa vaikuttaisi olevan 12 suomalaista. Minusta olemme siis vallan hyvin edustettuina.


Minä olen varannut reissun, johon mukaan lähtee minä, Riiviö, Riitta, Eeppilän Heli, A-C, Sophy, Myy ja Vilijonkka.


Törmäsin tänään kaupassa näkkileipään, joka sai niin odottavalle mielelle, että piti ostaa, vaikken muista tätä perillä nähneenikään ;-D


Photobucket


Kyllä tuosta paperista jotain vaikka askartelee... jos en minä, niin Riiviö skräppää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, niitä on aina kiva lukea. Jätäthän oman blogisi tiedot, että pääsen vastavierailulle.