perjantai 4. syyskuuta 2009

Kukkasia


Hitaasti, mutta varmasti täällä väkerrän... olen parina iltana pyöritellyt hyrrää, kun olen katsonut tv:tä ja lopputulokset on nyt valmiit... Nyt vaan digibox meni rikki, joten tämän päivän ohjelmaan kuuluu mennä ostamaan uusi... me ei pärjätä ilman tallentavaa boxia, kun mä vihaan katsoa mainoksia. Mieluummin tallennan kaikki ohjelmat ja hypin mainokset yli niitä näkemättä lainkaan.


Nämä "ruukkukukat" olen asetellut Mamman kynttilänjalkoihin, kun juuri sopivia ruukkuja mulla ei ollut. Tosin Mammalle nämä on menossa muutenkin.





Lehdet on stanssattu maalarinteipistä ja maalattu. Halusin niistä sellaiset, että kestää myös pölyjä pyyhkiä...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, niitä on aina kiva lukea. Jätäthän oman blogisi tiedot, että pääsen vastavierailulle.