maanantai 9. maaliskuuta 2009

Säilytysvaihtoehto Spellbindereille


Eeppilän Helille suunnittelin hänen askartelunurkkaansa tankoa, johon saisi stanssit roikkumaan ja samalla surkuttelin, ettei mulla ole vastaavalle jutulle paikkaa. No Maaretilla olen myöskin ihastellut, että kuinka toimiva se tanko on ja en ollut edelleenkään haudannut ajatusta...


Tänään sitten sain omasta mielestäni loistavan idean ja ensin soitin Papalle, että tuleehan sekin meille huomenna Mamman ja porakoneen kanssa, mutta kuulemma ei. No, sitten mä soitin Helille, että saisinko mä taas lainata hänen miestään joku päivä ja ei kuulemma olisi tarvinnut kysyä edes lupaa vaan olisin saanut soittaa ihan suoraan. Minusta kuitenkin parempi kysyä ensin, vaikka palauttaisin tietysti ;-D


No, mä sitten juttelin tämän lainamiehen kanssa ja hänen ideansa oli vielä parempi kuin mun ja ennen kaikkea, se on jo toteutettu. Suuret kiitokset!! Siis tämä on niin kuin mun mielestä näissä lainamiehissä parasta, ne toimii nopeammin kuin omat konsanaan ;-D


Eli mun viritys ikkunan eteen, koska mulla ei siis ollut kaappia/vitriiniä, jonka pohjaan vastaavan tangon olisi saanut kiinni. Mulla nyt roikkuu rautalangan varassa kierretanko. Näin viidennen kerroksen ikkunasta katsellen ei  moni meille sisälle näe, naapuritalostakin vain kiikareilla.


Photobucket


Sepustus on siis pidempi kuin toteutus ja vielä jokunen setti tähän metrin mittaiseen tankoon mahtuu, kun tiivistetään.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, niitä on aina kiva lukea. Jätäthän oman blogisi tiedot, että pääsen vastavierailulle.