sunnuntai 1. maaliskuuta 2009

Riihimäen tapaamisesta


No niin, kotona vihdoin. Eli me startattiin aamulla Riiviön kanssa aika kiireellä, kun mä tajusin ehtiväni käymään Heinon tukussa ennen Riihimäkeä ja saisin silleen yhden asian pois päiväjärjestyksestä. Eikä myöhästytty aikataulusta ja taas oli jätetty mulle se parkkipaikka oven edestä, joten pakkohan mun oli siihen peruuttaa ;-D


Minun muistamaani listaa osallistujista... jos joku puuttuu tai liikaa, niin korjataan tottakai. Mä kopioin listan Karitan blogista...


Karita, Sari, Heidi, Sammacco, Maaret, Maiju, Eija, Mummeli, Minna, Merja, Jehkotar, Minna, Pimpula, Nannuli, Satu Å, Pihku, Mape, Riituli, Tanlittan, Calle, Satu N, Haana, Krista, Sophy, Riitta, Miia, Iippa, Pammu, Timi, Loreal Blondi, Karjalan kurtturuusu/ Toini, Triinu, Hillevi55 ja minä ja Riiviö.


Photobucket Photobucket


Photobucket


Muistelin ottaneeni enemmänkin kuvia kuin nämä kolme, mutta eipä mun muistiin ole luottamista näinä päivinä ;-D


Aikaiseksi sain peräti yhden keksirasian, jonka ohjeen olin ottanut täältä. Enkä sitäkään siis koristellut vaan pikaisesti näytin kuinka Scor-pal toimii yksinkertaisuudessaan. Tosin en ollut juuri tätä ohjetta kokeillut kotona etukäteen, niin en suostunut Maijun videokuvaan. Ihan kylmiltään ei sentään.


Sain muuten hyvää palautetta tänään Mummelilta, kiitoksia. Se tuli oikeasti ihan tarpeeseen. Eli en osannut tänään tervehtiä ketään niin kuin olisi kuulunut. Mä vaan hipsin sisään, moikkasin kuten ventovieraita moikataan ja istuin alas. Siis kaikki olisivat ansainneet enemmän, kun minua lämmitti monen lähtijän sanat ovella; nähdään kahden viikon päästä Leimailutaivaassa. Kiitoksia niistä!


Minulla oli kuitenkin oikein hauska päivä tänään, vaikka se ei ehkä päälle päin näkynytkään. Kuitenkin tämä meitä kaikkia yhdistävä askartelu on tuonut minullekin ihan uusia ystäviä ja kavereita, joihin en muuten olisi koskaan törmännyt. Eli ei ventovieraista kyse lainkaan.


Kiitoksia Karitalle ja kumppaneille tapahtuman järjestämisestä!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, niitä on aina kiva lukea. Jätäthän oman blogisi tiedot, että pääsen vastavierailulle.