perjantai 20. maaliskuuta 2009

Mun leimasimet


Sinellin Arja joskus kyselee, että montako leimasinta sulla tällä hetkellä on? Olen seonnut laskuista jo ajat sitten, joten vastaan sille aina, että reilu 1000, ehkä 1200 kpl.


Eilen illalla mä laittelin Leimailutaivaasta ostamiini leimasimiin Ez-foamia ja se vielä loppui kesken...laskin, että jäi vielä joku 50 leimasinta laittamatta ja tänään sitten siitä innostuneena aloin laskemaan mun leimasimia...


Mähän säilytän leimasimeni Ikean Helmerissa, kun ei mulla riitä tilaa asetella niitä mihinkään laminoiduille sivuille ja kansioihin. Toki niin olisi selvempi säilyttää niitä, mutta olen mä löytänyt omani kaikki, ennemin tai myöhemmin. Kuitenkin tänään laskin vain 5 laatikkoa leimasimia ja pääsin lukuun 1669 ja lopetin siihen.


Laskematta on vielä 5 laatikkoa puupalikallisia leimoja, joita mahtuu laatikkoon kolmeen kerrokseen. Pöydälläkin on muutamia leimoja rasioissa, joita eniten käytän. Eli enköhän mä voi alkaa siirtyä sanomaan, että 2000 raja meni just rikki. Varmuus tähän saadaan, kun mulla seuraavan kerran on tylsää ja voin laskea ne loput  ;-D


Täytyy kyllä varmaan alkaa harkita tuon kotivakuutuksen tarkistamista...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, niitä on aina kiva lukea. Jätäthän oman blogisi tiedot, että pääsen vastavierailulle.