perjantai 26. syyskuuta 2008

Sateenkaaren pää



Olin aamulla Itäkeskuksen Sinellissä laittamassa tavaroita hyllyille ja löysin sen aarteen, joka sateenkaaren päässä sijaitsee... Sinellin oviaukkoon alkoi paistaa puolen päivän jälkeen kattoikkunoiden kautta aurinko ja se lasien myötä teki lattialle sateenkaaren, joka siis päättyi helmihyllyn reunaan. Siinä se aarre siis on ;-D

Lupasin Arjalle auttaa Itiksen Sinellin rakentamisessa ja liikehän avataan ensi keskiviikkona 1.10. eli nyt on mun vuoro pitää blogivapaata tulevaa viikkoa.
Parit etukäteispostaukset olen laittanut vielä tälle viikolle, mutta ensi viikolla en ehdi mitään askarrella. Joten en mä mihinkään ole kadonnut, mutta kiirettä pitää. Nähdään kuitenkin askartelukirppiksellä sunnuntaina, silloin mulla ei ole kiire mihinkään.

Edit.
Saattaa olla, että myymälä avataankin vain osittain keskiviikkona. On ollut hiukan vaikeuksia hyllyjen toimitusten kanssa, joten jokunen laatikko on purkamatta ja huolestuttavalta näyttää.

Perjantain lepään, oman työni jälkeen ja viikonloppuna taas markkinoille. Seuraavalla viikolla mulla onkin 3 päivää vapaata, jonne en ole varannut mitään. Lupasin meinaan itselleni, että mä nukun ainakin sen maanantain. ;-D Jospa sitten tiistaina 7.10. ehdin takaisin askartelemaan...


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, niitä on aina kiva lukea. Jätäthän oman blogisi tiedot, että pääsen vastavierailulle.