maanantai 29. syyskuuta 2008

Löydätkö?


Tänään olin
Riiviön kanssa Sinellissä töiden jälkeen reilut 5 tuntia. Riiviön
intohimona on ollut saada käyttää hinnoittelijaa, kun mä en hänen
toistuvista pyynnöistään huolimatta ole sellaista kotiin ostanut. Kyllä
mun kortit jaksaa vielä käsin hinnoitella ;-D No tänään sai sitten
lätkiä hintoja urakalla ja huomenna jatketaan. Sen verran poikki olen,
että menen nukkumaan, soihan kello joka aamu 3.45. Mutta alkaa Itäkeskuksen Sinelli pikku hiljaa näyttää kaupalta, vaikka vielä viime viikolla oli usko loppua kesken.

En olekkaan tällä viikolla paikalla siinä vaiheessa, kun liike on avattu kaikelle kansalle. Täytyy sanoa, että mä en jaksa. Lisäksi Mamma kehotti siivoamaan kotona edes sen verran, että Pappa mahtuu sisälle perjantaina, kun hän tulee auttamaan meitä Tikkurilan maalaismarkkinoille. No, kyllähän meille sisälle mahtuu, eihän me olla edes oltu kotona sotkemassa ;-D

Kuitenkin tällä viikolla ke-la Itiksen Sinellissä käyneet voivat arvailla, että mitkä hyllyt ovat minun järjestämiäni. Kyllä ne sieltä pitäisi tunnistaa... niissä on TaavaMainen jälki. Voittaja palkitaan, mutta muistathan jättää myös sähköpostiosoitteesi kommentteihin. Onnea etsinnöille!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, niitä on aina kiva lukea. Jätäthän oman blogisi tiedot, että pääsen vastavierailulle.