perjantai 12. syyskuuta 2008

Nauharullateline


Katselin aikani Ebaystä erilaisia nauharullatelineitä ja löysin sen minulle sopivan version. Laittelin sitten kuvaa Papalle menemään, että haluan tällaisen, onnistuuko? Tuli minusta jopa parempi kuin alkuperäinen ;-D
Photobucket
Tosin olisi mulla ollut vielä jokunen rulla, jotka ei nyt mahtuneet tähän telineeseen, mutta vika oli siis suunniitelijan. Nämä nauhat kuitenkin lähtee kuitenkin mukaani Askartelukirppikselle telineineen päivineen, kun näitä on aikoinaan ostanut rullatolkulla ja riittää muutamalle muullekin, jos tarvetta on.
Tosin olen mä katselut muutenkin ylimääräisä tarvikkeita, joita tulen kirppiksellä myymään eli on kuviopapereita, Spellbinderin stansseja, joitain leimasimia, helmiä, enkelitarvikkeita yms. Olen kuullut huhuja, että muillakin on vähän samanlaisia juttuja...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, niitä on aina kiva lukea. Jätäthän oman blogisi tiedot, että pääsen vastavierailulle.