perjantai 21. joulukuuta 2007

Orvokkikollaasi vai...


Anskun toista blogia Kollaasimaniaa olen tutkaillut vähän kuin salaa... Mielenkiintoa on, mutta en tiedä onko kollaasit mun juttu. Tai saattaisi olla, mutta toisinaan on pirun vaikeaa kehittää jostain tietystä aiheesta korttia, pientä tai suurta. Mä olen vähän sellainen mutu tuntumalla kulkeva, että valitsen korteissani yhden jutun, minkä ympärille alan korttia rakentamaan.



Tämäkin on Orvokista lähtenyt ja kokokin on 12,5 x 12,5 cm. Enkä tunnista tätä edes omakseni, ei yhtään mun tyylinen, mutta tehty mikä tehty.
Nämä on näitä irtiottoja joulusta... se alkaa tulla jo korvista ulos, vaikkei ole vielä edes kohdalla.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, niitä on aina kiva lukea. Jätäthän oman blogisi tiedot, että pääsen vastavierailulle.