tiistai 4. joulukuuta 2007

Magnolia ATC-vaihto



Tuntuu etten ole aikoihin toiminut ATC-vaihtoemona ja nyt se vika täytyy kiireen vilkkaan korjata. Siispä vaihtoon mahtuu osallistujia 9 (8 + minä). Jokainen tekisi 9 kpl ATC korttia aiheesta Magnolia ja toimittaisi kortit minulle.
Magnolialla tarkoitan, että käytetään korteissa heidän leimasimiaan, en Magnoliankukkaa.

VAIHTO ON TÄYNNÄ!! Lähetyspäivä lähestyy!!!

Säännöt olisivat seuraavat:

  • Mukaan otetaan 8 ensiksi ilmoittautunutta minun lisäkseni. Ilmoita halukkuutesi swappiin kommenteissa sähköpostiosoitteen kera.
  • Jokainen tekee 9 kpl korttia aiheesta Magnolia (siis itselle jää yksi).
  • Kortit postitetaan minulle viimeistään maanantaina 03.12.2007, mukaan on liitettävä palautuskuori postimerkkeineen (kirjoita valmiiksi oma nimesi ja osoitteesi palautuskuoreen). 
  • Lähetän kaikille kortit 6.12. riippumatta siitä onko kaikkien kortit sitten saapuneet vai ei.
Täällä vielä yleiset säännöt.

Ilmoittautumiset kommenttehin ja muistakaa sähköpostiosoitteenne. Kun kirjaatte sen sille varattuun paikkaan, niin sen näen vain minä. Kiitos.

  1.  Paula saapuneet
  2.  Minni75 saapuneet
  3.  Tiina saapuneet
  4.  Merja saapuneet
  5.  Taru76 saapuneet
  6.  Anne saapuneet
  7.  Amppa saapineet
  8.  Maiju saapuneet
  9.  Taava valmiit
Kun vaihto on täynnä, niin laitan kaikille osallistujille sähköpostia.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, niitä on aina kiva lukea. Jätäthän oman blogisi tiedot, että pääsen vastavierailulle.