perjantai 18. toukokuuta 2007

Shoppaamassa



Riiviö mulle uhitteli pari viikkoa sitten, etten mä saa kahteen kuukauteen käydä askartelukaupassa, mutta uhkaus, kiristys, lahjonta ja katteetomat lupaukset on mun kasvatusmenetelmä ;-D
Riiviö sai siis haluamansa jalkapallon ja mä sain shopata jotain kauan haluamaani...
Perustelut tälle ostokselleni oli, että kun kaikilla muilla on ja mulla ei ;-D

Tuo askartelumaali ei kuulu Sizzixiin, mutta ostin senkin Sinellistä tänään. Sinelli oli laskenut näiden hintoja, kun heillä on uusi toimittaja, joten ei mun enää kannattanut tilata konetta ulkomailta.

Kävin myös Lahjaliike Ruusutuvassa Riittaa ja Tiinaa moikkaamassa. Paperi ja kartonkiostokseni sekä Sinellistä, että Ruusutuvasta.


Ja usein en osta lehtiä, kun niissä on niin paljon mainoksia, mutta tähän sorruin kylkiäisten takia...
Tämän hain siis Prismasta.

Ihan ensiksi kävin kuitenkin moikkaamassa Heliä ja siitä sitten lisää, kun saan kokeiltua Heliltä saamiani juttuja.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, niitä on aina kiva lukea. Jätäthän oman blogisi tiedot, että pääsen vastavierailulle.