torstai 31. toukokuuta 2007

Sayn muhkea paketti


Just ja just mahtui postiluukusta tämä paketti sisään. Postinkantaja
tunki ja tunki, mä seisoin ovella ja yritin purra nyrkkiä, etten
naurais ääneen. Mä en voinut avata ovea, kun olin just tullut suihkusta
ja sitä paitsi, postin henkilökunta tervehtii minua jo kadulla...
Olenko jotenkin suurasiakas...
Mutta siis se paketin sisältö...


3d-kuvia, ääriviivatarroja, leimasin ja mustetta, korttipohjia, nauhaa,
enkeleitä ja kaakaota. Kortin sisäpuoli kuuluu vaan mulle.

Postileima oli Mikkeli... hm. Musta ne aiemmat oli Helsinki ja
Lappeenranta. Taidan jättää arvailut pois ja nauttia vaan saamisistani
;-D

                                                   
KIITOS!!



Say, laitatko mulle meiliä, kun mähän menetin sun osoitteen
pöytäkoneeni mukana ja mulla olis asiaa... muistan vaan tän hienon alun
siitä osoitteesta, joka oli taavansay.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, niitä on aina kiva lukea. Jätäthän oman blogisi tiedot, että pääsen vastavierailulle.