keskiviikko 13. heinäkuuta 2016

Baltic jazzeilla Taalintehtaalla

Viime viikolla luin ahkerasti säätiedotusta, kun aina vasn näytti Mikkelin suunnalla vesisadetta ja paljon. Säät eivät ole suosineet sen enempää lomailijoita kuin meitä markkinamyyjiäkään ja päätin nyt sitten mennä auringon perässä ja käänsin auton nokan kohti Taalintehdasta. Joskin tähän vaikutti myös se, että olin luvannut noutaa lapseni Ruisrockista sunnuntai-iltana kotiin. 
Joten tänne läksin
Olin ollut pari vuotta aiemmin mukana ja se reissu ei päättynyt kovin hyvin, joten pitihän sitä saada paremmat muistot.
Sää oli loistava
Yövyin Asmin Annin kanssa Hotelli Galaxyssä Kemiön keskustassa. Annikin lähti Kuopiosta Mikkelin sijaan mun mukaan, kun hänen viikkonsa jatkui sunnuntaista Porin jazzeille. Hyvin ollaan liikkuvaista kansaa.
Jazzeilla oli rentomeininki ja ihan oltiin veden äärellä.
Hotellista vielä pitää mainita, että palvelu oli loistavaa. Aamupalaa saatiin silloin kun haluttiin, mun erikoiset toiveet toteutettiin oitis ja mä nukuin yöni hyvin. En sen enempää yleensä odota ;-D
Kuvaa aamupalasta, joka tuotiin valmiiksi brikalla pöytään. Kyllä tällä jaksaa
Ja sunnuntaina suuntasin kohti Turkua. Olin kutsunut itseni kylään Klemmarikellariin, kun mä olin Turussa jo klo 18 ja neiti olikin valmis kotiin vasta klo 23. 
Jonnan kanssa parannettiin maailmaa, naurettiin urakalla ja mä pääsin vähän shoppailemaankin siinä ohessa, mut siitä teen eri postauksen. 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, niitä on aina kiva lukea. Jätäthän oman blogisi tiedot, että pääsen vastavierailulle.