tiistai 12. maaliskuuta 2013

Leimailutaivaan ostokset

No niin, nyt on kassit purettu... että se sitten onkin rasittavaa hommaa ,-D
Mulle on tulossa torstai aamuna pari remonttimiestä ja niitäkin varten tarttee tehdä tilaa, että just nyt ei olisi ollut siihen aikaa eikä rahkeita, mutta kun nyt vihdoin tulevat, niin siihen on oltava tyytyväisiä.
Meillä siis putosi verholaudat alas pari viikkoa sitten, kun katolla kävi kundit pudottamassa lumia. Onneksi emme olleet itse alla eikä tietokoneellekaan käynyt kuinkaan, mutta tämä 2 viikkoa on mennyt ihmetellessä, kuka ongelmat korjaa ja maksaa. Katsotaan nyt, että tuleeko lasku, kun verhot on saatu takaisin ikkunaan.

Mutta siis asiaan... Leimasimia mä ostin
ja vielä
ja pari samaa stanssia
Ennen kuin pidätte mua ihan hulluna, niin kerrotakoon taustaa... Mä omistan Bigshotin, joka tuntuu nyt olevan pysyväissijoituksessa Lahdessa Mammalla ja kotona mulla on Vagabond. Olen kuitenkin kyllästynyt joidenkin tiettyjen stanssien kohdalla, että ne on aina väärässä paikassa, joten joitain olen joutunut ostamaan sitten tuplat jo suoraan ,-D
Mutta jotta mun ostokset ei tuntuisi kovin pieniltä, niin mä myös tilasin Silhouette Cameon... tätä nyt odottelen viikon tai kaksi.

2 kommenttia:

  1. Sinun verholaudat tais sitten olla pyhällä hengellä kiinni kun noin helposti putosivat??!!
    Mun verhot tosin ovat ihan ilmassa--ei saa edes koskea...vielä nääs puuttuu kannakkeita kun ed. omistaja vei mennessään, kas kun ei tankoja vieny
    :((

    Mut ostokset ovat hienoja ;-DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hilu, on mun verholaudat pysyneet paikallaan vuodesta 2000, jolloin tähän muutettiin. Luntakin on just yläpuolelta kolattu alas useampana talvena jo, mutta nyt kolistelivat katolla ja meillä rytisi sisällä. En tosin ole koskaan kuullut, että verholaudat kiskoineen keltään tulis alas. Talo on valmistunut 1980.

      Poista

Kiitos kommentista, niitä on aina kiva lukea. Jätäthän oman blogisi tiedot, että pääsen vastavierailulle.