lauantai 4. elokuuta 2012

Doodlauskortti 17-vuotiaalle


 Mulle opettiin, että Doodlauksen salaisuus on paljon kaikkea näyttää hyvältä tyyliin piirrä 5-6 pistettä, jotka ei näytä miltään, mutta kokeileppas 100 pistettä.


Saatte olla toki erimieltä ja myönnän, että en osaa piirtää lainkaan, siksihän mä aikoinani ihastuin leimasimiin. Kuitenkin arvatkaapa kuinka hauskaa mulla oli piirtää tätä paperia vaihtaen välillä kynän väriä, kun alkoi sama väri kyllästyttämään... Eniten mua ihastuttaa näissä, että kyllähän löytyy kyniä vaikka kuinka, joilla voi piirtää valkoiselle paperille, mutta entäs tämä musta paperi...


Photobucket


Näissä ei taatusti tule kahta samanlaista. piirrokset on Gelly Roll Metallic -kynillä ja numerot on Shoufflë-kynällä, joten se on aavistuksen koholla kuvasta. Perhonen on leikattu 12x12" paperista, jonka olen ostanut joskus Pandurosta ja hautonut muutaman vuoden ennen käyttöä. 


Gelly Roll -kyniä voi ostaa Sinellistä... Gelly Roll MetallicStardust ja Shoufflê, joista on nyt elokuun aikana -20% ale... Etu ei koske Distress markereita!!!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, niitä on aina kiva lukea. Jätäthän oman blogisi tiedot, että pääsen vastavierailulle.