perjantai 25. marraskuuta 2011

Toinen päivä heijastintehtaalla


 Olen tehnyt jokusen heijastimen... ihan vaan varmuuden vuoksi, mutta itku meinasi ensin tulla, mun Crop-a-Dile II big bite meni rikki. Ensin se vaan paukahti ja en mä mitään ulkoista vikaa siinä näe, mutta toimii vaan joka toinen kerta... Hiukan meni siis hermo näiden heijastimien kanssa...


Siispä pikainen soitto Helille Paperinauhaan eilen aamulla, että onnistuuko pikatoimitus nyt heti ja uusi laite on jo postissa... nyt lähden sitä hakemaan. 


Photobucket


Lähinnä uutta näissä heiastimissa on ketju... tuollainen ruusu ja renkaat


Photobucket


ja mustaan heijastinkankaaseen olen vallan ihastunut 


Photobucket


Loppu illan voin vaan olla... joskin meillä on kuulemma kisakatsomo... tänään Urholta HIFK:n peli. En edes tiedä ketä vastaan, mutta ei mua kiinnostakkaan. Latasin puhelimen täyteen musaa ja kuulokkeet korville.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, niitä on aina kiva lukea. Jätäthän oman blogisi tiedot, että pääsen vastavierailulle.