keskiviikko 3. maaliskuuta 2010

Kotiutuneita


Tänään oli postinkantaja tuonut mulle jotain kivaa, jota osaa osasin kyllä odottaa...


Ensiksi haluan kiittää Satua kortista, jonka hän oli Miijjan blogin Annetaanko hyvän kiertää?-postauksen johdosta mulle laittanut. On aina ilo saada postia muilta korttien tekijöiltä, mutta itsekin tulee sitä liian harvoin tehtyä. Tässä saamani kortti.



ja toinen kuori odotti minua myös ja se sisälsi nämä aasialaiset kristallit ja kirjanmerkit...Nämä kristallit vetävät vertoja Swarovskeille, niin kaunis loiste niissä on.



ja näitä kukkasia olin sitten kaveriltani Tiinalta noutamassa tänään ja samalla parannettiin maailmaa muutama tunti, kun Tiina oli ystävällisesti tehnyt hyvää työtä ja valinnut kukkasia myös minua ajatellen ,-D Nämä siis täältä.



Nyt ei puuttuisiko kuin se into, jolla saada näistä valmista...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, niitä on aina kiva lukea. Jätäthän oman blogisi tiedot, että pääsen vastavierailulle.