perjantai 8. helmikuuta 2008

Ostoksia toimistotarviketukuista



Maijun kanssa käytiin aamulla pikaiseen kierros toimistotarviketukuissa. Ajatus oli löytää Glue dotseja, mutta ei niitä ollut tarjolla. Lindellillä epäilivät, että on ison yrityksen jotain erikoistilauksia, mutta hyllytavarana eikä heidän koneellaan ollut tietoa koko asiasta.
Lindelliltä otetiin sitten kokeeksi tällaiset kaksipuolisen teipin rullavehkeet 5mm x 8 m.

Kävin mä siinä välissä sitten Wotkinilta ostamassa lihaakin, ettette luule mun elävän pyhällä hengellä. Meillä siis syödään myös.
Mutta eipä löytynyt sitten Glue dotseja seuraavastakaan paikasta eli Office day.
Ostin mä sieltä sitten kuviopaperia, poistokorista ja viimeisen kappaleen, kun entisistä olen onnistunut melkein pääsemään eroon ;-D

Tässä kirjassa on siis 98 kpl 120g kuviopapereita kokoa 12 x 12".
Jos nämä eivät mun silmää miellytä, niin pilkon nekin palasiksi jossain vaiheessa.

Onneksi glue dotseja saa sitten Paperikierteestä, jos tämä nyt sitten olikin hukka reissu ;-D


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, niitä on aina kiva lukea. Jätäthän oman blogisi tiedot, että pääsen vastavierailulle.