torstai 28. helmikuuta 2008

Blogi sekaisin ;-D



Tuuliviiri on näköjään lopettanut itsensä tai jotain vastaavaa, kun on poistanut mun blogista otsakekuvan ja hänen bannerinsakin katosi. Blogi itseasiassa löytyy http://viippera.vuodatus.net/, mutta jotain outoa on tekeillä. Laitoin hänelle viestiä, mutta silti
Yritin nyt itse sitten laittaa kuvaa tilalle, kun en halua uutta pohjaa ottaa käyttöön. Olen meinaan tähän tyytyväinen, niin väreiltään kuin muutenkin. Lisäksi olen lisännyt esim. tuon NeoCounterin sivupohjaan ja enkä jviitsisi sitä enää uudelleen muokata.
Muuten hyvä, kuva kelpaa minulle (onhan se mun liesituulettimesta itse otettu), mutta kuinka saan sen tuohon keskelle ja hiukan alemmaksi? Vai miten se teillä näkyy? Hyviä neuvoja otetaan vastaan, mutta mun on mentävä töihin.

Edit.
Kiitokset Marinellalle avusta. Blogi on nyt kunnossa ja aivan itseni näköinen, vai mitä mieltä olette?
Pohja on siis Tuuliviirin ja kuva minun.

Edit nro 2.
Vuodatuksessa oli tällainen merkintä:
25.2.2008
Vielä tuntemattomasta syystä tietokanta kaatui noin kello 17.30. Tästä johtuen sivusto toimi hieman huonosti. Ongelma saatiin korjattua n. 20.30. Pahoittelut häiriöstä.

Ehkäpä tämän takia vielä jotkut postaukset ovat näkyneet vain osittain, vaikka mä olen nähnyt kyllä kaikki. Selaimestakin saattaa johtua.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, niitä on aina kiva lukea. Jätäthän oman blogisi tiedot, että pääsen vastavierailulle.