maanantai 1. lokakuuta 2007

Tilattuja tavaroita



Mä taas kerran tilasin Hallmarkilta muutaman stanssin...

Lähdetään ylärivistä vasemmalta ;-D
Riiviölle tuli tuo heinäsirkka, joka on Sizzlits, mutta siis musta eikä tuttuun tapaan punainen.
Mulle tuli loput eli pienet aakkoset, jotka leikkantuvat ympyröiksi, joissa on kirjaimet ja numerot kohona. Näitä saa myös Sinellistä...
Kohona on sitten tyttöjen juttuja, kuten Little Lady ja Princess -tekstit, hääjuttuja ja se iso kukka kohokuviointi.

Papruksesta saapui myös viime perjantaina tilaamani kohosabluunat. Laitoin sinne meiliä, että Maijulla on eräs kiva sabluuna (linkitin juuri siihen korttiin) ja mä haluaisin sellaisen tai vastaavan. Sain todella nopeasti paluuviestinä kuvia, että mitä muita vastaavia olisi ja enhän mä sitten voinut tilata sitä samaa kuin Maiju.
Lyhty on joulua varten, mulla on taas visio... mutta toteutus vielä viipyy.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, niitä on aina kiva lukea. Jätäthän oman blogisi tiedot, että pääsen vastavierailulle.