torstai 25. lokakuuta 2007

Airwaves vs. Jenkki


Kun mä nyt olen ollut 7 + 4 viikkoa polttamatta (ihan kuin odotusaikana, mutta ajanlasku alkaa 3.9.) ja musta on tullut purkan suurkuluttaja, niin tottahan siitäkin pitää jotain askartelumallia löytää.
Mä en siis ottanut nikotiinipurkkaa pahinpaan tupakan tuskaani vaan Airwaves -purkkaa, jota myydään onneksi isoissa 70 kpl:n purkeissa ja meillä töissä.
Etenkin ajaessani ruuhkassa piti purkkapurkki olla käden ulottuvilla koko ajan. Nyt on vaan tyhjiä Airwaves purkkeja jäljellä, kun vaihdoin hetkeksi makua...
Tässä mun uusi purkki, joka sisältää tällä hetkellä Jenkkiä.

Tähän voisi tietty laittaa nappeja, eyelettejä, kukkasia, haaraniittejä tms. pientä kivaa, vaikka näitä ei voikkaan pinota päällekkäin. Mulle jäi vielä 4 tyhjää purkkia, joiden käyttötarkoitusta voin miettiä. Tämä kulkee nyt käsilaukussa, ettei mahdolliset pakkaset jäädytä mun Jenkkejä pilalle.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, niitä on aina kiva lukea. Jätäthän oman blogisi tiedot, että pääsen vastavierailulle.