lauantai 27. lokakuuta 2007

Sinelliin, Sinelliin



Olin aamulla pihatalkoissa makkaraa paistamassa, mä nukuin hiukan pidempään kuin muut ja en ihan ehtinyt haravan varteen. Ei sikäli, ihan vastuullinen homma se on ruokapuolesta huolehtiminenkin.
Maiju sattui kuitenkin häiritsemään siinä kesken kaiken ja tuli kiire Sinelliin. Arja oli laittanut meille meiliä, että BigShotit ja uudet stanssit ovat saapuneet, mutta Magnolioista ei ole kuulunut mitään.
Kävin sisällä vastaamassa viestiin, että ok, mä olen jo tulossa ;-D ja ei kun Riiviön kanssa Maijua hakemaan.
Maijun blogista voitte käydä katsomassa kuvia, mutta siis uusia stansseja oli vaikka kuinka ja mulla taas kamera kotona.
Mä ostin nyt Sizzixin akryylipalikan leimoja varten, yhden stanssin ja uuden lämpöpuhaltimen. Mä voin viedä sen vanhan työmaakapistuksen mökille, ettei tartte olla aina kantamassa sitäkin mukana.

Tuolla stanssilla saan symmetrisiä suorakaiteen muotoisia laatikoita kortteihin. En niinkään noilla reunuksilla tee mitään vaan sillä keskiosalla.
Ja olettehan huomanneet, että Arvilommin Tuula on kirjoittanut Tee oma leikekirjasi -kirjan?

Mä sain aiemmin tiedon, että se on tulossa Johanna-kirjakerhoon 13/07 -lehteen lokakuun lopussa ja olin ajatellut sen sieltä tilata. Tänään ostin kuitenkin kirjan Sinellistä, kun sain siihen omistuskirjoituksen. Tuulahan on siis töissä Variston Sinellissä.
Ja huomasin Sinellissä myös uusia polymeerileimasin settejä, oli Sizzixin kukkasia ja joitain uskonnollisia aiheita. Xyroneitakin oli, x-mallia punaisena ja sinisenä.
Tulinpas taas hyvälle tuulelle Sinellissä käynnistä.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, niitä on aina kiva lukea. Jätäthän oman blogisi tiedot, että pääsen vastavierailulle.