torstai 27. syyskuuta 2007

Magnoliaklubi



Tarun loistavien ohjeiden ja Maijun ja Tiinan innostamana liityin minäkin viime viikolla Magnoliaklubiin.
Ruotsinkieli ei meinaan todellakaan ole mun vahvin ala, osaan vaikka unissani sanoa etten puhu ruotsia, mutta siinä se. Onneksi askartelukaupoissa puhuivat englantia ;-D
Mutta siis mun Mastercardilta on nyt veloitettu 23,57e tästä joulukuun paketista, jonka viimeinen liittymispäivä on 15.10. Ajatelkaas, että 10-15 leimasinta tuohon hintaan, aivan äärettömän edullinen juttu.
Mähän ostin ruotsista mun ekat Magnoliat ja nyt vasta värittelyn asteella sen tytön kanssa olen, mutta ihan olen jäänyt koukkuun ja niin kuin alkuun olin niitä vastaan. Maijun sanoja lainatakseni: mä olen hitaasti lämpenevää sorttia.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, niitä on aina kiva lukea. Jätäthän oman blogisi tiedot, että pääsen vastavierailulle.