lauantai 1. syyskuuta 2007

Kädentaitomessuilla shoppaamassa



Aamulla startattiin hyvissä ajoin, että varmistin autopaikan läheltä. Mä meinaan tiesin tekeväni hiukan ostoksia tänään ja teinkin.
Oltiin paikalla Maijun, Helin, Riiviön ja enon kanssa tosiaan vartti ennen avaamista ja silti jouduttiin jonoon jo aika kauas ovelta, mutta jono vaan kasvoi meidän perässä. Mennessä jo naureskeltiin, että tehdäänkö 15 hengen ryhmä ja säästetään lipun hinnasta 2e/pää, mutta se nyt sitten jäi hoitamatta siinä.

Me poukkastiin heti takaosastojen puolelle, jossa oli todella isonnettu kulkuväyliä, mutta siellä oli suorastaan väljää. Ensimmäiseksi meille esiteltiin tupsukonetta, jonka sitten ostinkin. Paketissa oli 2 kpl, joten sehän sopii meille Riiviön kanssa hyvin. Voidaan vääntää jatkossa kilpaa tupsuja.

Tupsu on kokeiltu tuolla vihreällä, pienemmällä vehkeellä.

Charlotan pisteestä ostin leimasimet, kuten Heli ja Maijukin. Mä olen jäänyt näihin ihan koukkuun Tiinan takia.

Ja Charlotan Sirpa ja Ruusutuvan Riitta tässä tai siis toisin päin ;-D

Riitta on muuten tilannut Cuttlebugeja myyntiin ja mä toimin Maijulle kuskina, kun mennään neuvomaan Riitalle kaikki jo opitut niksit ja yhteistyöhommat Cuttlebugin ja Sizzixin kanssa.

Sinellistä mä en muuten ostanut nyt mitään ;-D, mutta katselin kyllä kovasti leimasimia. Olin muutenkin leimasimien perään tänään, jos Maiju olikin helmiostoksilla. Tosin Riiviö osti parit isot helmet ja kimalleliimaa, joista puolet tuli mulle. Meillä siis varsinainen ostaja on maksaja ;-D

Tässä kuitenkin Tentte ja Tuula. Olen ollut Tenten hauskat fontit kurssilla ja sitä voin suositella.

Angelaan olin jo tehnyt pienen tilauksen etukäteen, kun neliökorttipohjat oli aivan loppu. Siis ei ainuttakaan enää ja siksi en ole korttejakaan voinut tehdä.
Tässä kuitenkin paikan päällä löytämäni ostokset...

Ihastuin noihin helmiäistarroihin, joskin täytyy nyt katsoa milloin saan niistä jotain aikaan.
Leilalla oli muuten kaikkea uutta kivaa... Ainakin medaljongeja jäin kaipaamaan. Leilan korttitaidetta voitte ihailla tuolla takaseinällä



Slöjd-Detaljer
oli mulle hiukan pettymys siis siinä suhteessa, että heillä on tietysti iso valikoima yhtä sun toista ja ensimmäistä kertaa tällaisilla messuilla, niin on vaikea miellyttää kaikkia ja valita mukaan suosikkitavaroita.
Löysin mä sieltä kyllä kirjaimia


ja kun nämä messut oli käyty, niin poikettiin vielä Helmiharakkaan. Mä jo sanoin, että riittää kun saadaan jalka oven väliin ennen klo 14, niin ei ne maksavia asiakkaita aja ulos.
Täällä mäkin sitten sorruin helmiin, mulla kun on ihan joulu jo mielessä.


Seuraavaksi sitten odotan Kädentaito 2007-messuja 23.-25.11. Messukeskukseen Pasilaan. Jätän Tampereen reissun väliin.
Kuvat paikan päältä ovat Maijun ottamia, kun mä unohdin ottaa kameran mukaan, mutta onneks muistutin matkalta Maijua.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, niitä on aina kiva lukea. Jätäthän oman blogisi tiedot, että pääsen vastavierailulle.