keskiviikko 1. elokuuta 2007

Mä ja mun kieli



Eli kuinka sanon asioita omalla kielelläni.

1. Siskoni punainen mekko mahtuu myös minulle.

Mun siskon mekko mahtuu myös mulle (tosin jos mulla olis sisko, niin tuskin mahtuis ;-D)

2. Tarvitsetko apua kirjoitustehtävässä, jonka maantiedonopettaja antoi?


Tarttetko apuu läksyis, jotka ope anto? (Ihan kuin mä nyt tietäisin Riiviön läksyt näin tarkkaan, se pyytää apua, jos tarttee ,-D)


3. Hyvä on, tehdään niin kuin sinä ehdotit.


Ok, tehään ninku sanot. (Tämäkään ei kyllä osu mulle, mä harvon teen niin kuin joku muu sanoo ,-D)


4. Isäni äiti kertoi hakevansa meidät noin kello 17.45.


Mummo hakee meiät varttia vailla kuus. (Tosin mun mummo on kuollu jo ajat sitte, et sehän nyt ei hakis ketään ;-D)


5. Matkustinkin Helsinkiin linja-autolla, koska myöhästyin junasta.


Mä missasin junan, joten tulin bussilla (tosin mähän en käytä yleisiä, joten olisin tullut omalla autolla ;-D)


6. Oletko nähnyt missään isoveljeni matkapuhelinta?


Ootko nähnyt Enon kännyy? (Mä kysyisin tätä vaan Riiviöltä ;-D)


7. Ostitko sen hameen, jonka näimme viime viikolla Hennes&Mauritzissa?

Ostitko hameen Henkalta ja Maukalta? (ei mua oikeasti kiinnosta, kun en olis edes nähnyt koko hametta. Mä en käy vaatekaupoissa huvikseen enkä paljon tarkoituksellakaan ;-D)

Mun oli ihan pakko lisätä nuo suluissa olevat jutut, kun muuten tässä ei ollut musta mitään hauskaa. Muuten nappasin tän Tiinan blogista.
En haasta ketään, ottakoon ken tahtoo:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, niitä on aina kiva lukea. Jätäthän oman blogisi tiedot, että pääsen vastavierailulle.