maanantai 27. elokuuta 2007

Allergialista


Vaikka mulla ja Riiviöllä on joitain ruoka-aineita kielletyjen listalla, niin ne ei tietenkään ole samoja kuin joidenkin muiden. Pyysinkin sitten Tiinaa tekemään listan omistaan, jotta mä voin laittaa sen jääkaapin oveen kiinni. Muutkin voisivat tehdä ystävilleen listat, niin on paljon helpompi suunnitella synttäreitä tai muita tapaamisia, kun tekee kaikille sopivia syömisiä.
Mä ainakin olen otettu, jos mua on muistettu kahvipöydässä erikseen tai kaikille tarjotaan sitten samaa. Pikku vinkkinä, että Maiju tekee loistavaa kääretorttua ihan mua ajatellen ;-D
Useinkaan allergiaruoat eivät ole erikoisia ja kun ei tee siitä numeroa, niin ne epäilijätkin voivat syödä huomaamatta mitään. Meillä meinaan Papalla oli alkuun ongelmia käydä meillä syömässä, Mamma usein laittoikin hänelle eväät mukaan.
Mutta siis Tiinan lista näytti tältä
   
Kyllä se mun jääkaapin oveen sopii koristeeksi.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, niitä on aina kiva lukea. Jätäthän oman blogisi tiedot, että pääsen vastavierailulle.