perjantai 8. joulukuuta 2006

Takuuhuoltoa!!



Siis kuinka kiinni voi joihinkin asioihin jäädä ja kuinka avuton voi olla, kun jotain niinkin tärkeää sitten hajoaa. Meillä hajosi tänään tallentava digiboxi Handan 7700. Mä olen lähdössä iltavuoroon töihin ja nyt en ehdi sitten sille tehdä mitään, vaan asia jää hoidettavaksi huomenna. Soitin meinaan Welholle ja onneksi koneella on 2 vuoden takuu ja se sentään on vielä voimassa. Huomenna siis vien boxin huoltoon ja he lupasivat sentään huollon ajaksi toisen boxin käyttööni.
Mulla on vaan huonoja kokemuksia takuuhuolloista, kun pöytäkoneeni meni rikki vuosi sitten ja ilmoittivat kyseisestä liikkeestä silloin koneen korjaamiseen menevän 3 viikkoa. Ihan kamala paikka olis olla ilman konetta niinkin kauan, joten ostin silloin Riiviölle synttärilahjaksi kannettavan ja sillä ajattelin pärjätä sen 3 viikkoa. Lopputulos oli kuitenkin, että takuuhuollossa meni 7 viikkoa ja musta se on kauan, mutta onneksi meillä oli kone, jota käyttää.
Tässä digiboxin huollossa sentään saan ilmaiseksi boxin käyttöön eikä tarvitse ostaa varalle toista. Meillä kun ei kuitenkaan ole kahta telkkaria, ihan tilan ahtauden takia.Avuttomaksihan tilanteen nyt tänään tekee, että Riiviö ei näe tv:tä illalla ja mä olen töissä. Oppisiskohan se tänään viihdyttämään itseään lukemalla, jota ei tähän päivään mennessä ole osannut? Taidan jättää luvan käyttää askartelutarvikkeita illalla ajankuluksi ;-D
Jospa sitten huomenissa voin näyttää hänen taitojaan taas.

Riiviö menikin illalla shoppailemaan Jumboon ja mä tänään (lauantaina 09.12.) hain lainaboxin aamusella. Nyt sitten purkamaan keittiötä, remontti alkaa maanantaina. Hirvittää jo valmiiksi, vaikka onhan se kaiken vaivan arvoista...kai. ;-D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, niitä on aina kiva lukea. Jätäthän oman blogisi tiedot, että pääsen vastavierailulle.