sunnuntai 3. syyskuuta 2006

Viikon ostokset



Siis eilen olin aivan poikki Kädentaito 2006-tapahtuman jälkeen, joskin antoisa päivä se oli. Ostoksia täle viikolle, joista siis suurin osa eilen Wanhasta Satamasta on tässä
Kuvasta puuttuu ääriviivatarrat, korttipohjat ja kuoret. Ja tietenkin Iriskimallehileet, jotka eivät tulleet mulle.
Ja vaikka olin illalla puhki, niin piti tietenkin Riiviön kanssa helmiä kokeilla. Eli Riiviö katseli työnäytöksiä messuilla ja tuskin malttoi odottaa, että saunan jälkeen päästiin kokeilemaan. Eli Riiviö teki kukan lehdet ja mä olen tehnyt kirjanmerkit... kuva on ikävä kyllä tumma.

Myöskin olen jo kokeillut tehdä noista Ritvan joulukeijuista cd-kortteja, mutta ne ovat vielä kuivumassa. Jospa ne kuvaan sitten myöhemmin...
Tressiä pukkaa, kun olen varannut paikan Tikkurilan maalaismarkkinoilta 31.09.-01.10 ajaksi ja varastoa täytyy nyt kartuttaa. Ihan yksin en silloin liikkeelle lähde, vaan sain kaverikseni neuleihmisen.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, niitä on aina kiva lukea. Jätäthän oman blogisi tiedot, että pääsen vastavierailulle.