maanantai 11. syyskuuta 2006

Kortteja taas...



Olen jo luvannut näyttää ne Ritvan joulukeijuista tekemäni kortit ja nyt sain parit sitten kuvattua. Miten onkin välillä niin äärettömän vaikea saada kamera käsiin, vaikka pöydällähän se on aina valmiina. 
Lisäksi sain perjantaina Lumikellojen lähetyksen ja sieltä löysin ns. miehisiä 3d-kuvia. En kertonut niistä aiemmin, kun halusin ensin saada jotain valmista aikaan. Tein sitten Isänpäivää ajatellen parit kortit, joskin en laittanut niihin mitään tekstiä, kun käyvät sitten mahdollisesti juhlaan kuin juhlaan miehille...
 
Vielä jäi kuvia, joita en ole ennen käyttänyt, palaan niihin tuonnenpana.
Lisäksi sain tilauksen nappikorviksista, jotka pitää olla toisissaan kiinni. Siis Mialla on 4 reikää samassa korvassa ja niissä piti olla yhteväinen koru. Tänään vien korun mennessäni töihin, mutta jos ei sitten kelpaa, niin saa pyytää jotain toista.
 
Mun pitkillä kynsillä ei just tänään, yövuoron jälkeen ja vähillä unilla väsätty tätä korua hymyssä suin. Ja yleensä en siis valita 3-vuorotyön hankaluuksista, kun kaikkeen tottuu, mutta ensimmäisen yön jälkeen mulla on nukkuminen hiukan hankalaa. Tänään sitten erityisen hankalaa, kun naapuri poraili innoissaan puolen päivää ja mun korvatulpatkaan eivät auttaneet. No, jospa huomenna nukun sitten tämän päivän edestä ja onhan mulla 2 viikkoa yövuoroa edessä, että johonkin väliin sitten ainakin.
Ja töistä puheenollen, lähden tekemään eväitä, että pääsen sitten kotiinkin päivä aamusella.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, niitä on aina kiva lukea. Jätäthän oman blogisi tiedot, että pääsen vastavierailulle.