sunnuntai 17. syyskuuta 2006

Tallinnan ostokset



Perjantaina olin Tallinnassa. Se meni yllättävän hyvin, vaikka ensin olin ollut yön töissä klo 21-05 ja laiva lähti klo 8. Mä nukuin koko menomatkan kuin tukki ja sillä sitten pärjäsi.
Oltiin autoilla liikkeellä ja ensin mentiin K-rautakeskoon, Haaberstiin. Mulla on suunnitteilla keittiöremontti ja  se nyt riippuu, että jaksaako pappa sen vielä tänä talvena tehdä. Löysin sitten Tallinnasta kaakeleita 2e/kpl
 
Pappa tosin lähtiessä kielti mua vielä ostamasta, mutta taustalle ajattelemani beiget jätin vielä kauppaan. Noista teen vaikka tauluja, jos en muuten saa seinälle. Kaakeleiden neliömetrihinta pyöri 10e:n molemmin puolin.

Tässä vielä boordit, jotka ostin rautakaupasta ja lehdet + kirja ovat Prismasta. Tämän ristipistokirjan ostin helmikudontaa ajatellen, että saisin jotain osviittaa siitä. Katsotaan nyt, kun sinne asti päästään.
Tämän lisäksi mä ostin Prismasta ruokaa. Olen keliaakikko ja toin siis autossani maissi-, hirssi-, tattari- ja riisijauhoja. Niiden hinta on noin neljännes mitä meillä täällä. Ja ennen kaikkea hiusteni punainen väri on peräisin Tallinnan Prisman hyllystä, jotka maksavat 2-5e/kpl.
Kävimme myös kangaskaupassa, Eesti tekstil, joka löytyy osoitteesta Kadakaa tee 44. Kun varsinaisesti tarvetta millekkään ei ollut, niin en millekkään varsinaisesti syttynyt. Pidin osittain myös hintoja aika kalliina ja lankoja ei siellä ollut lainkaan. Prismassa taas langat olivat tällä kertaa lähinnä 7 veljestä ja Palmaa eri väreissä. Tosin hyllyjä oli myös tyhjinä, että jospa kohta saisivat täydennystä.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, niitä on aina kiva lukea. Jätäthän oman blogisi tiedot, että pääsen vastavierailulle.