sunnuntai 9. lokakuuta 2016

Leimailutaivas ja Helmiplaneetta® -messut takana tällä kertaa

Huomenta vaan ja kiitos eilisestä... niin kauppiaille kuin kävijöillekin.
Huomaan tässä, että kuvakavalkaadi on aika olematon, mun puhelin toimi kassakoneena neidillä, joka oli myyjänä mun myyntipöydän takana, joten... heh heh. 
Mutta katsotaas... mun viikonloppu alkoi jo pe iltana. Käytiin syömässä eräässä uudessa ravintolassa, jossa mun piti toimia mysteeriasiakkaana. Kerron siitä lisää sitten, kun loppupalaveri on suoritettu. Mutta siitä jatkettiin Circukseen  loppuunmyydylle Antti Tuiskun keikalle. Muuten ihan loistoidea, mutta ovet aukesivat klo 22 ja Antti tuli lavalle 0.15, joten mä sain pääni tyynyyn klo 2.33.
Kello soi 6.00, että olin ehtinyt vaan tyynyn kuvan saada poskeen ja olin Leimailutaivaassa klo 7.00 purkamassa tavaroita autosta. Siinä kohtaa en Anttia kuulkaas muistellut kovin lämpimästi, mutta kun päivä lähtee käyntiin eikä pysähdy, niin meneehän se. Enemmän se messukrapula vaivaa tänään.
Mutta itse messuihin nyt...
Ovet avattiin klo 11, saatto mennä minuutin yli, kun juoksin ovelle jakamaan ennakkolippuja ostaneille rannekkeita valmiiksi.
Kaverini Riitta ja veljeni Kari myivät lippuja kopissa, minä ja Mamma laitettiin rannekkeita ja irrotettiin rannekkeista arpalippuja heti ovella. Ja tosiaan neiti myi mun askartelujuttuja siinä eteisessä.
Ensimmäisten arpajaisten jälkeen ehdin tekemään muutamia kortteja...
Olin luvannut Taikan Anulle, että hänen kanssaan yhdessä askarrellaan ja tästä on sentään todistusaineistoa 
Taikalehti tekee taas yhteistyötä ja kerää joulukortteja marraskuun loppuun saakka, joten vielä ehdit halutessasi mukaan. Lue lisää täältä http://taika.askartelija.fi/joulukorttikerays-2016/
Mä tein tällaisia kortteja (miten mun kaikki joulukortit on aina vaan hiutaleita 😂)
Jos säkin haluat noita lumihiutaleita, niin valkoiset on puuta ja hopeiset paljetteja... päivitän ne verkkokauppaan www.taavanainen.fi vielä tänään... auto on purkamatta ja saldot laskematta, mutta aamuteekin on vielä kesken.
Mutta jos otit messuilta kuvia, ihan muutaman näin instagramissa, niin laita kommentteihin linkkiä, että muutkin voivat nähdä mitä kaikkea paikalla oli.
Työnäytöksiä teki Taikan Anu, Paperiliittimen Riikka ja Kalenterimanian Allu. 
Paikalla oli Minna, joka on ollut asiakkaana menossa mukana ihan joka kerta. Joukkoomme oli eksynyt myös eräs ryhmänjohtaja, joka ennakkolippuja osti ennätysmäärän.
Seuraavan kerran päivämäärä on kerrottu,
mutta tätä ei ole vielä lyöty lukkoon. Kauppiaat nyt selviytyvät ensin kotiin ja miettivät tulevatko uudestaan jne. Palaamme tähän, mutta alustavasti voitte merkitä tämän kalentereihinne, jotta ette varaa siihen sitten muuta... ostatte matkalippunne ajoissa, säästätte rahaa aloittaen heti tänään jne. 
Mutta hei, nöyrin kiitoksin jatkan tästä eteenpäin.

4 kommenttia:

  1. Kiitos! Oli jälleen kerran hyvät messut. Kiva kun oli uusiakin kauppiaita mukana.

    VastaaPoista
  2. Tällä kertaa tapahtuma oli enemmän Leimailutaivas. Harmillisen vähän tarjottavaa koruilijoille 😞

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On totta, että helmikauppiaita oli harmillisen vähän, mutta tulijoita ei ikävä kyllä ollut. Osallistumiseen tai sen pois jättämiseen voi olla monet syyt.

      Poista

Kiitos kommentista, niitä on aina kiva lukea. Jätäthän oman blogisi tiedot, että pääsen vastavierailulle.