torstai 7. elokuuta 2014

Etukäteisjuhlintaa

Riiviöllä oli tänään vapaapäivä ja se tahtoi viedä mut leffaan. Ei päästäkkään viettämään lauantaina mun synttäreitä, kun neiti nukkuu pitkään ja sit sillä on iltavuoro. Tuntuu, et me ollaan tääl himas vaan vuoron vaihdos; mä nukun, kun neiti tulee kotiin ja se nukkuu, kun mä lähden. Meillä hyvin toi viestivihko toimii wc:n jakkaralla... Siellä meistä sentään kumpikin käy säännöllisesti, mutta siis siihen leffaan
Kävimme katsomassa Tähtiin kirjoitetun virheen
Mä en edes etukäteen tiennyt, että mistä leffa kertoo, mutta ei se mitään. Varsin koskettava juttu, suosittelen katsomaan, mutta kannattaa myös ottaa nessupaketti mukaan. Meiltä se jäi kotiin ja aika monelta muultakin, joten wc:en oli jono leffan jälkeen korjaamaan ripsaria... Mä en käytä, joten selvisin ehkä kuitenkin parhaiten ;-D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, niitä on aina kiva lukea. Jätäthän oman blogisi tiedot, että pääsen vastavierailulle.