tiistai 1. huhtikuuta 2014

Viime viikonloppu

Vähän oli tässä haipakkaa viikonloppuna, että on päivityksetkin jääneet...
Ensiksi lauantaiaamuna kävin pikaiseen laittamassa pöydän kuntoon Sinellin pääsiäistapahtumaan... jossa oli askartelukirppis ja kädentaitajien tori.  Neiti jäi myymään, koska mä olin onnistunut tosiaan unohtamaan, että kurssiahan mun piti pitää silloin...
Eli mä läksin Nurmijärvenopistolle pitämään kurssia lapsille... Helmiötököitä jne. Myönnän, että tosi vähän pidän kursseja lapsille, mutta ainakin minulla oli tosi kivaa ja saatiin valmiiksi yhtä sun toista
Sunnuntain olin vielä Sinellissä kirppiksellä ja kädentaitajien torilla, kiitokset kaikille asiakkaille kivasta viikonlopusta. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, niitä on aina kiva lukea. Jätäthän oman blogisi tiedot, että pääsen vastavierailulle.